J U L L O V ! ! ! ! ! = D

Såhär glad blir man när man har lov, fy fan vad underbart! :D Enjoy life, sista jullovet för alltid! :O Studenten närmar sig med skrämmande steg, unbeliveable! :D Men attan så mycket som jag längtar, vore olagligt hehe :)
Idag ska Ina och Hanna med mig efter skolan för att byta julklappar och ta fika hos mig, namnam! :D Sen så ska jag nog vila lite, behöver det, är ganska trött och har sovit jätte dåligt dessa nätter, vet inte varför. Kanske för att jag ligger och tänker och oroar mig för mycket, men allting kommer att bli bra till slut, även om det är svårt att tro nu, så är det faktiskt så att med tiden så visar sig det bästa beslut man kan göra, thats it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0