En ny början med ny header osv...

Ja, jag har tänkt göra en ny header, har tröttnat på den jag har. Vet dock inte varför men det bara är så. Känns som att man har fått styrkan om att börja ett nytt liv, det känns så bra :-) Trots att jag har varit lite off ifrån bloggen, så känns det som att jag har fått tillbaka mina krafter, vilket är awesome! :D
I eftermiddag ska jag åka till Nossebro och hämta Sussie, fan vad jag har saknat henne! Hon har ju flyttat till Stockholm, så vi ses inte så mycket. Så dessa två dagar ska jag verkligen ta vara på det! :-)

Nu ska jag fortsätta har Historia :P

Kommentarer
Postat av: sanzil

tack gullis <3 Blir superglad:D

2012-02-22 @ 02:03:46
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0