Hjärnskakning på nytt! :(

God kväll :)
Sitter just nu och kollar på mästerkockarna, riktigt roligt faktiskt =) Äter lite också, pommes, bearn.sås, kyckling och gurka :D
Väldigt gott, tror jag ska äta chokladpudding till efterrätt ;) haha. Ska börja träna stenhårt på min crosstrainer också! Men nu har jag återigen fått hjärnskakning... För andra gången på drygt två månader, känner mig som en lyckad tjej! :( Så att festa på min födelsedag fick jag skjuta fram en vecka, och ha det mysigt på min stora dag istället =) Fyller ju faktiskt 20 år :D hihi.
Nu ska jag fortsätta att kika på mästerkockarna och sedan se någon film eller något :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Dagens blogg är nu utsedd, kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig gärna på nytt i samma inlägg. DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-17.html

2012-02-08 @ 20:58:49
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0