Underbara liv :)

Idag gick jag i skolan i bara två och en halv timme, för våran lärare hade magsjuka så den sista lektionen var inställd! :) Riktigt skönt att komma hem i tid faktiskt. Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem, bytt tvättid, diskat, fixat mat och nu slappar jag framför tv:n med skilda världar, ska se ett avsnitt till, sen ska jag sätta på the girl with the dragoon tattoo (?) Innan jag ska bege mig till tågstationen för att hämta syrran :) Hon kommer hit och sover i natt, och i morgon ska vi till mamma och pappa, väldigt skönt faktiskt, lite omväxling i miljön.

Ha en trevlig helg, puss!<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Tack, vad roligt att du gillar min blogg. Hoppas du följer den via bloglovin.



Kram Sanna

2012-02-05 @ 20:11:40
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0