Morgonkaffe och mys, only me me me and me..


God morgon sweeties! :)
Kan ju säga att jag hade glömt hur gott kaffet var på morgonen, damn rysligt gott må ja lov å säga :D Hehe. Sitter här i min ensamhet under täcket, så mysigt så! :) Satans kallt bara :S Brr, undra hur kallt det är ute, brr vill inte veta brr... :P Hehe. Rekord tror jag, fick en timmes sömn idag, allt som allt, avundsjuk? Nä, va inte det! :) Ögonen värker om jag ska vara ärlig, och jag har inte ens börjat skolan än haha! ;P Hur ska jag klara hela dagen? Kommer aldrig gå.. :P Skyll dig själv tjejen, som inte kan somna :S :( Får väl köpa sömntabletter eller något idag, så man kan få lite sömn, så jädrans jobbigt när man lägger sig och inte kan somna, blä! :(

Men nu ska jag fortsätta dricka på mitt lovely kaffe, och kika lite på nätet :)

Ha en bra dag lovely friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0