Några tankar inatt från en ganska förvirrad flicka...






Livet är verkligen inte lätt, snarare tvärtom! :( Jag har fått sömnproblem, på grund utav alla dessa tankar som äter upp mig inifrån, vet snart inte var jag tar vägen! :'( Trodde att allting skulle bli mycket bättre, men tydligen inte. Åh jag bara vet ingenting känns det som, vill så mycket men har ingen ork eller lust till någonting. Tycker att allting bara blir fel. Om en månad fyller jag 20 år, och jag är samma tjej som förut, hon som helst gör som alla andra säger, vilket inte alls är bra! :( Måste tamifan lära mig att säga ifrån! Men fastän jag säger ifrån så tjötar de lika mycket och till slut orkar jag inte, så jag ger mig!? :S Det är heller inte bra! :(


Önska bara det fanns någon därute som kunde ligga och prata med mig, lyssna på mig och krama om mig och säga att allting verkligen kommer att gå bra, men det finns det väl inte? Åh... Jag bara orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0