Tiden springer förbi mig!


Hejsan hoppsan :)
Jisses vad tiden springer iväg alltså! Hinner ingenting :P Jag har dessvärre inte hunnit med att blogga så mycket, har varit en del i skolan nu när det är sista terminen i 3:an, sen är det STUDENT! :D Woho!!! Men i alla fall, jag var på kalas hos broder min igår, han fyllde 15 år =) Det var riktigt trevligt :) D var också med.
Jag skulle egentligen haft fest idag och sen utgång, men det gick ju inte.. Jag blev hysteriskt jätte sjuk! :( Feber, halsont, förkyld så det skriker om det och huvudvärk :( it sucks! :( Får hoppas att jag blir bättre, vill inte vara förkyld :(
Nu ska jag ta en alvedon, sen lägga mig och vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0