Kaffe och en lugn stund såhär på morgonkvisten...

Innan helvetet brakar lös och man ska gå till skolan och göra nationella. Fast i och för sig så har jag inga problem med att göra nationella i svenska, som vi har idag. För jag är duktig på det! :) Så det kommer fixa sig, trust me! :D
För övrigt så är jag inte på bättringsvägen, var hemma måndag och tisdag ifrån skolan. Magont, huvudvärk och halsont, mått illa till och från, ja det är ganska jobbigt! :( Men igår tog jag tag i min lägenhet och röjde ur den totalt! Så idag blir det besiktning på den, håller tummarna för att det går bra, har städat så gott det går! Märkte jag igår kan jag säga, min rygg var helt förstörd och envis, den ville inte vara bra efter det :S Så älsklingen tog tigerbalsam och masserade in, vilken underbar pojkvän jag har! <3 Var så jäkla skönt, idag känner jag inte av någonting, dock inte än. Kommer väl när jag skriver prov, nä, nu ska vi inte vara sådana! =) Det är skönt att det är över nu hihi :D

Idag händer väldigt mycket =) Först nationella i skolan, sedan beroende på vad klockan är så blir det antingen besiktningen först och sedan spana in nya affärscentrumet med bla rusta, coop, claes ohlsson m.m. Eller så blir det tvärtom, sedan jobb, idag står bowling på schemat! :D Hihi.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag bege mig mot skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0