Konfirmation och hämtat katten, CHECK! =)

Då var konfirmationen över, det gick jätte bra :) Verkligen en stark kille som tog den alldeles ensam, stolt över dig! =) Så sött, han kom och sa i slutet, som tack för att ni stöttade mig ska vi bjuda på fika någon dag. Men han skulle spekulera mer i det, söt! =) Efter att konfirmationen var slut så hämtade jag hem Tage ifrån älsklingens föräldrar, så nu är allt som vanligt igen. En gapandes och skrikande trotsårig katt, som bara vill vara ute! :P Thats ilfe =)
Såhär såg den söta tjejen ut idag:
Solen lyser, så nu väntas det mat, får göra lite mos och broccoli tror jag. Dock inte ätit något idag, så det får bli något snabbt och lätt =) Kanske får besök av en vän eller två senare med, men nu måste jag ha kaffe! :P

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-16 @ 15:54:54
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0