Lördagsmys med baby <3


Tjena, tiden går fort, vill bara säga det ;) Haha.
Igår blev det en spontan tripp till Falköping, min hemstad :D Kollade in brorsans bil, för att jag har lite små tankar om att köpa den, vill nog jätte gärna ha den. Dock fick jag inte in backen, så han skulle fixat det idag och kommit, men så blev det ju inte? Han åkte iväg till sin tjejs kusin istället, så jag får vänta ytterligare flera dagar innan jag får se om jag vill ha bilen, jaja det blir nog bra tidsnog! :) Hehe.
Idag har jag flyttat mängder med saker ifrån min lägenhet till älsklingens, jag är helt slut nu alltså :O Och som lite krydda på moset ska jag upp tidigt i morgon :S Redan vid 9 om inte innan... Ska till kyrkan, en kompis konfirmerar sig. Men efter det så ska jag nog ta med vår kisse hem ifrån älsklingens föräldrar, han har då spenderat en hel vecka där :D Medan vi har haft hunden Sven, som jag glömde nämna ovan att vi lämnade tillbaka igår till sitt hem. Saknar honom redan, väldigt lugnt här hemma.. :(
Men det är skönt med, mycket ensamtid med älsklingen, vilket behövs <3
Nu ska jag fortsätta att se på Material Girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0