Nationella provet i Svenska, DONE! :D

Efter två timmar så hade jag skrivit 12 sidor och var klar! :D Kändes jävligt gött, förutom att jag ska försöka att ignorera att skriva mer idag, har så jäkla ont i fingrarna! :P Haha!
Känslan efter var helt otroligt skön, KÄNDES VERKLIGEN MEGA BRA! :D
För övrigt så fick jag nyss ett sms där jag får reseersättning för i kväll, då jag ska åka ungefär 5 mil då bara inom jobbet. Så det kändes skönt, har ju inte direkt så mycket pengar som studerande.
Ni undrar säkerligen vad jag skrev om på min uppsats i Svenska B, NP! (Nationella provet)
Det kan jag berätta, jag skrev om Efter skolan vad som sker då och ska man plugga eller ej osv. Den rubriken fastnade jag för stenhårt och körde på det! :D Riktigt awesome hihihi.

Jag ska snart iväg och besikta min lägenhet, hoppas på bra där med! :D
Efter det så ska jag faktiskt åka till coop och checka in de nya affärerna där borta.
Under dagen ska jag också möta upp tjejen som ska flytta in i min lägenhet, då hon ska ge mig 1200 kr, för att hon har köpt lite möbler utav mig, så det känns fan as gött! :D Pengarna bara rullar in, nä vet faktiskt inte om det är så. Måste dock tanka bilen, 500 kr har jag bestämt, sen 350 kr går till tjejen med Bonnarundan, så ja, inte mycket pengar kvar direkt.. :S

Nä, vad jag babblar! Nu ska jag vila magen lite, har så jäkla ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0