T i d s f ö r d r i v C ( ;

Idag är det… Torsdagen den 26 April.

Idag tycker jag om… Att allting ordnar sig och blir bra till slut!
Idag har jagKört bil, lämnat nycklar till min fd hyresvärd, varit i skolan, pluggat och pluggat!! Pussat på älsklingen <3
Idag borde jagGått ut och gått, men inte orkat med allt man måste göra via skolväg!
Idag tycker jagAtt livet kan vara bra, fastän det skiter sig åt helvete ibland =)

Förra veckan med ett ord: Wonderbart :D
Veckans bästa: Att jag åker till mamma och pappa i morgon <3
Veckans värsta: Min lärare som lämnar tillbaka arbetet dagen innan det ska vara helt klart! Då man bara har en dag på sig att fixa i ordning det som han tycker behövs.. :S
Dagens värsta känslaDagen började bra, men blev dåligt och slutade bra.. :S
Dagens bästa händelse… Att jag får vara min älskling nära <3

Dagens hiss... Snälla Sanna som hjälper till med min projektarbete och kollar så det blir bra =)

Dagens diss… Patetiska människor! Lömska människor och äckliga jävla idioter!

Idag är jag nöjd med… Det mesta.
Idag är jag missnöjd medAtt jag inte hunnit gå ut och gå :(
Idag saknar jagMin familj väldigt mycket :(
Idag avskyr jag Är så skoltrött.. :P
Idag älskar jagAtt jag är jag och ingen annan =)
Just nu ska jagPussa älsklingen och se på tv med honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0