Jobb intervju i morgon!!

Hej, hallå bloggen!! :)

Känner att jag har varit lite seg här, men så blir det när man inte har tillgång till dator all the time, så då får man ta de tillfällen som man får =) Dagarna går och flyter på, blir till månader och sedan år..
Men nog om det!
I morgon ska jag på arbetsintervju och jag hoppas att det går så bra att jag kan få jobbet, för jag behöver och vill verkligen det! Skulle vara så perfekt och praktiskt! När man har tankar och planer kring att skaffa en familj också så är det väldigt bra att man har någon sorts budget/inkomst. För jag vill inte bli som en del och stå där utan pengar när man är gravid och så, nej, jag behöver fixa en back-up budget så jag verkligen har råd med allt och fan vad jag skulle njuta av första lönen, skulle köpa mig en ny telefon med en gång, Iphone ofc! :D Haha, världens bästa telefon you know ;-) Ska sälja min knasiga HTC Desireé S (!) Orkar inte med den längre, den är bara away to much...

Men nu nog pratat om mig, nu ska jag gå och lägga mig hos mamma i soffan och vila lite granna, har varit upp sen 5 i morse, då vi har varit på Borås djurpark idag. Mycket trevligt och intressant må jag lov å säga!


Jag får uppdatera mer i morgon om hur det gick, LOVE YOU!!!<3
PS: Tack för att ni står ut med dessa dåliga uppdateringar, men det är olika steg i livet som man har mer lust och mindre lust. Ska försöka komma tillbaka på mitt beroende-bloggande, så det blir fler inlägg per dag, typ... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0