10 år sedan, jag saknar dig så grymt...


10 år sedan...

För 10 år sedan fick himlen ytterligare en ängel.
En för tidig ängel kom till himlen.
På jorden lämnades en oändlig och evig saknad.
Jag minns när vi lekte, jag körde runt dig i sulkyn och du skrattade högt.
Du var en underbart glad och härlig liten tös♥

Jag minns den där dagen, när din mamma ringde och grät ständigt. Jag undrade vad det var och hon berättade, du fanns inte längre bland oss :'( Jag gav telefonen till mamma och sprang sedan iväg och satte mig under en buske och grät, jag visste inte vart jag skulle ta vägen...

Jennifer, jag saknar dig så mycket att det gör ont! :'(

Mina tankar går till din familj, Susanne, Josefine och barnen♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0