God morgon. En trött sådan...

Just nu sitter jag i skolan, har religionkunskap, trevligt :-P Vi skriver på fördjupningsuppgifter, jag har valt att skriva om abort, tycker att det är ett intressant ämne!
Sedan så sitter jag och tänker på hur mycket jag älskar min pojkvän, jag är så glad och lycklig, hoppas fan att det varar länge nu!
Är riktigt trött idag men men :-P Hihi. Jag har foto efter religion och då ska jag gå hem och fota, och fixa lite käk, pommes, bearn.sås och kött C(; Och se något avsnitt av Skilda Världar Volym 5 som kom igår :-D Överlycklig! =) Just det!
I eftermiddag kommer Isa till mig, vi ska äta chokladpudding med grädde och jordgubbar och bara chilla =) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0