Rastlös efter...


Att ha pluggat massor och gjort en header till min älskade vän Sofia som ni kan se i inlägget innan detta =)

Har druckit upp nästan en stor kopp kaffe också, för att orka :P Haha. Nu ska jag strax bege mig utåt på en låång promenad, tänkte mig en timme runt stan. Men jag vill så gärna springa av mig också, så jag funderar på om det ska bli en promenix mot skogen istället? Aja, det löser sig!
Har varit hos älsklingen en hel vecka, myspys <3 Känns redan som om jag bor här hihi =) Längtar faktiskt tills jag flyttar hit.
Idag är det söndag, en vilodag. Men jag ska plugga en massa, har lite att göra i veckan, lite prov och sådär =) Håller ju på med vårt projekarbete också, tänkte att ni skulle få ta del av det senare i veckan, eller kanske redan idag? Håll utkik! :)
Nu ska jag kila iväg! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0