School...

Snart ska jag till skolan, usch vad skoltrött jag är :-( Fast skolan är bättre än att jobba, but sometimes it's just suck..
Hade ställt klockan på 9 i morses, men jag gick upp några minuter tidigare, då jag vaknade av att telefonen ringde, det var min älskade Susanne <3 Vi pratade i drygt en timme om allt mellan himmel och jord, känns verkligen bra att kunna ha en sådan vän, som man pratar med allt om :-)
Medan vi pratade så gjorde jag i ordning mig, sminkade mig :-P
Så nu har jag suttit en timme och bara inväntat att klockan ska bli kvart över elva, så jag kan traska till skolan :-P
Har historia och sedan idrott :-S Men jag ska kämpa upp idrotten så jag får ett G i slutbetyg, var visst några lektion jag behövde ta igen ;-) Men det klarar jag! :-D Hihi.
Sedan blir det till att gå hem med Hännäh och plugga inför vårt arbetsmiljö och säkerhetsprov som vi har idag, blää. Fattar inte meningen med alla dessa prov, sucks sucks sucks.. :-P


Nä nu ska jag fixa i ordning det sista och sedan traska till skolan, yay!
Just det, idag är det 20 styckna ifrån Zambia i skolan också, de stannar i tre veckor :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0