Alla dessa dödande tankar..

Bara så fruktansvärt jobbigt med alla dessa tankar, jag orkar inte... Så fort man sitter vid datorn, blir själv eller liknande så börjar man tänka och det är fruktansvärt svårt för dem att försvinna =( Och det är inte alls roligt! :( Jag lyssnar väldigt mycket på vad folk säger också, det har jag alltid gjort. Det är sällan jag har gjort som jag själv har velat, vilket jag borde bli bättre på. För man kommer längre på det i slutändan! Jag vill bara åka bort, känns som att jag behöver en resa härifrån ett tag, men för att resa behöver man pengar? right? Och det har ju inte jag gott om, eftersom att jag bor i en egen lägenhet, är studerande och det är precis så att studiebidraget räcker till mat, fylla på mobilen och alla dessa tillbehör.. Åh jag blir galen!



Har varit i en period nu ett bra tag, då jag bara ogillar min kropp och vill bara springa av mig alla tankar och skit :( Mår dåligt av min kropp, äter knappt, sover bara.. Har ingen ork till något, ja det är nog inga bra tecken... Men what to do lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0