Hjärnskakning!

Hjärnskakning!!

Jag hade inflyttningsfest i helgen, så skulle jag gå in på toa och samtidigt kommer min killkompis ut och han slänger upp dörren, jag får den i pannan och får en bula. Jag blir också svimfärdig men inte mer än så. På kvällen efter olyckan som då skedde runt 11 på kvällen innan, så började jag må så jävla dåligt, ringde till sjukvårdsupplysningen och de sa att det var hjärnskakning och att jag måste åka in med en gång! Snällt ex man har som kör in en :) Väl där visade det sig att det var en hjärnskakning och jag skulle äta ipren och alvedon i några dagar, och vila. Sedan så har jag ont i bakhuvudet och går inte det över i morgon eller onsdag, så måste jag röntga huvudet...

För övrigt så var festen fett nice! ;)
Tack till alla som gjorde den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0