Kss igen...

Jaha, i tisdags kväll fick jag bege mig mot Kss igen för att röntga skallen, gjorde så grymt ont i huvudet att jag inte visste var jag skulle ta vägen och eftersom att dom på kss hade sagt till mig att åka in om det blir värre så gjorde jag det. De röntgade både nacke och hjärna, men det visade ingenting som tur var :) Allting såg bra ut och jag var glad hihi. Men jag har fortfarande jävligt ont, men det börjar nog gå över tror jag?! :) Men det är i alla fall skönt att det börjar gå över, för den här smärtan har varit oändligt jäkla hård :( Men nu ska jag snart lägga mig i ett bad, sedan kika på julkalendern och sedan gå iväg till affären och handla lite till tacosen ikväll =) Ska se om jag kan klara av att gå =) Men det ska nog inte vara några problem :)

Ha en fin kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0