How does it really mean?


Nu har det gått ett tag och jag har inte uppdaterat, har inte haft ork. För mycket tankar, för lite sömn, för mycket helt enkelt. Ett under att jag inte gått in i väggen eller dylikt. Men jag är nog på benen snart igen, kanske om en vecka eller två, då jag har kommit i ordning och fått lite tid för mig själv. För det är den dyrbaraste tiden just nu, då jag får vara för mig själv och tänka, väl behövligt!


Hoppas att det finns någon/några som läser, i så fall så vill jag bara tacka er för att ni orkar stå ut med denna tjej. Hon har det inte helt lätt just nu, men som sagt var, efter regn kommer solen, i hope!


Nu vet ni att jag lever =)

Kommentarer
Postat av: Madeliene

finns alltid för dig gumman!

jag älskar diiiiiiig <33

2011-12-01 @ 07:20:16
URL: http://madeliene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0