Bad bad bad ( ! )

Så sjukt dålig på att uppdatera det senaste, men det har hänt så mycket och jag har helt enkelt inte haft tid/ork för att blogga. Det är bra när man kan ta igen sig lite också, men nu har jag krafter återigen för att kunna ta igen mig :D hihi.
This girl is happy, but the hate her (temperament!) Haha!
Påskhelgen var också ganska rolig faktiskt =) Lägger upp bilder senare eller under morgondagen på elden och raketer som jag tog, blev faktiskt riktigt nöjd i år igen =) Drack dock inte mycket alls, var inte sugen bara. Blä för alkohol! :P
Men i alla fall, dagen efter påsk så åkte vi, jag, syrran, hennes pojkvän och såklart min pojkvän till ULLARED! :D As nice, var inte alls mycket folk och då var vi ändå där vid 9, och vi åkte hem runt 1 och då var det massa folk, trodde jag skulle avliva, de var som hyenor, ryckte och drog i allt uschusch. Tur vi åkte dit så tidigt, så slapp vi stressen och pulsen :P
Nu ska jag ut och gå med hunden Sven och älsklingen, hörs <3
Sven som är på besök hos oss, en söter kille <3 Det är älsklingens kusins hund. Han ska göra sig av med honom, men han vill att han ska komma till ett bra hem och där de tar hand om honom väldigt bra och har tid för honom och det känner jag att vi har här och han är duktig och lyssnar =) Så mysigt, för jag och älsklingen går ut och går varje kväll tillsammans med Sven, såå mys! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0