Cirkusaffisch = Skolarbete

Gjort denna till grafisk illustration, blev hyfsat nöjd :D Tror den funkar i alla fall :D
Just nu sitter jag här och borde plugga på provet tills i morgon, men jag orkar inte just nu... x)
Ska för övrigt åka och träffa Silje snart och lämna över Skilda Världar Volym 4-5 till henne, 400 kr rikare blir jag, awesome! :D Annars sker inte så mycket mer än att jag måste plugga, haha. Pratade nyss med min älskade Sussie, fy fan vad jag saknar henne! Men på torsdag bär hennes familjs flyttlass ner till Karlstad, endast 2 timmar ifrån mig, åh vad jag längtar!! Så nästa vecka kanske jag åker dit! :D Om jag har tur hihi :D
Nu måste jag packa ner Skilda Världar Volymerna så att jag inte glömmer dem när jag ska åka och möta henne sen, lovelove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0