Lördagen spenderades i Uddevalla :)

Idag var jag och älsklingen i Uddevalla hela dagen, åkte tidigt, kom hem sent :) Vi var hos hans syster och hälsade på lite, det var micket trevligt =) Vi var och shoppade på något billigt shoppingcentrum i Orust (?) Det var trevligt, sedan åkte vi och handlade och åt hemma gjorda hamburgare mmmm vad gott det var!! :D Sedan så myste vi bara och var. Klockan hann bli 9 innan vi påbörjade vår resa hem, men det var en otroligt rolig dag =) älsklingens syster köpte tatueringspennor till barna, så vi roade oss en del, se efter själva :P
Nu måste jag skynda mig ner, älsklingen kommer när som, vi ska packa ur lådorna ur min bil! OPS, har glömt att fota min bil till er, jag får göra det så att ni får se min ögonsten! :) Men jag har fullt upp med skola, flytt och allting just nu känner jag, ingen ro eller vila, jag dör snart! :( Bokstavligen alltså, det är hemskt men sanningsfullt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0