MITT PROJEKTARBETE ÄR KLART! :D

Nu är mitt och Hannas projektarbete äntligen klart! :D Dock är det jag som har gjort mest, och jag är väldigt stolt över mig själv att jag har gjort det :)
Så idag kan jag verkligen ta en riktig långhelg utan att tänka på att behöva plugga, för det tänker jag inte göra! Ska njuta till fullo av min långhelg :D

Fredag:

Går i skolan till tjugo i två, hem och kolla om jag har en nyckel till lägenheten :S fattades visst en. Sedan så ska jag fixa lite hemma, packa in grejer som jag ska sälja till loppisen i morgon. Sedan går lasset hem till mamma och pappa :D

Lördag:

Sälja på loppis och njuta av livet, kanske åka med i pappas mustang om det är fint väder :D Vi åker nog dock hem på kvällen för att göra i ordning hemma då jag har flyttat till älsklingen och det ser ut som ett kalabalik! :S

Söndag:

Fortsätta att plocka i ordning och få det fint hemma :D

Måndag:

Jag ska fortsätta att plocka i ordning, sedan åker vi till mamma och pappa igen, mamma fyller år på tisdag så :D

Tisdag:

Mammas födelsedag :D Fira henne och sedan åka hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0