Lek med barna <3

Just nu sitter jag här och kikar igenom reklam, ojoj vad mycket reklam och vad billiga visa varor är! :-D Kanske får bli en tripp till någon affär senare, eller ska man vara sparsam och spara? =) Hihi.
Kom hem för en timme sedan också, älsklingens syster hämtade upp mig förut, innan hon skulle besikta om bilen. Så jag åkte med henne dit, vi fick vänta i 25 minuter, var ganska många där före som skulle besikta. Men vi hade det trevligt satt och pratade :-) Dessvärre så gick inte bilen igenom besiktningen på grund av att avgasasystemet var trasigt/slut! Men men, vi åkte i alla fall hem och jag lekte med barna <3
De är så söta, mosters älsklingar <3
(ja, jag är inte deras moster, men vi säger så!)
Vi hade jätte roligt och det var väldigt trevligt hos svärmor och svärfar, tack för maten och efterrätten! :-) Fick också söta kommentarer av barna <3
"Vackra ögon"
"Du är så fin"
"Vi vill bo hos dig"
"Vi hatar alla andra, älskar bara dig"




Man blir så glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0