Rasande i skrivande stund.. !!!

God morgon bloggen, eller nä ingen god morgon! :-)
Började med att jag hade en mardröm om vårat par (tjejen i det förhållandet gjorde så att D och jag gjorde slut, eller ja, det var bådas fel!!) Sedan så börjar jag tröttna på att hon ringde till honom på jobbet igår! :S Så jag skrev ett ganska fint mejl till henne på Facebook, ska se om hon är kvinna nog att svara, eller om hon ringer till älsklingen så han får skälla ut mig, ye go for it! Men ska jag kunna leva med honom så måste hon ut ur våra liv! Såhär skrev jag:



"Att det ska vara så lockande för dig att ringa till D, varför kan inte J ringa? Eller han kanske inte vet om att du ringer till D? Jag börjar bli jävligt trött på detta nu! Jag tycker att du kan ge fan i D, för du har förstört tillräckligt mellan oss!!!!!"

"D" & "J" är killnamn.

Hoppas att tjejen får tummen ur röven och svara nu då! Nästa inlägg blir roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0