Second hand & jobb

Tjoho.
Sitter just nu hemma och har druckit ett glas citronvatten, mycket gott! :-) Vad gör ni för skoj denna onsdag eftermiddag? =)
På tal om onsdag jag måste boka bio biljetter!
Älsklingen och jag ska på bio på lördag och se En gång i Phuket verkar ju skit bra ju :-)
Men men, snart ska jag iväg och kika lite på second hand med mina två fina vänner, Hanna och Ina. Sedan så ska jag tanka bilen och bege mig till jobbet, härligt va? ;-)
Jobb fram till halv åtta i kväll, så jag är väl hemma runt 8, sedan så ska jag mysa med älsklingen och käka något gott, ta mig ett välförtjänt bad och sedan mysa framför tv:n, Big Brother typ :-P



Ha en bra kväll älskade ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0