You and me <3

Jag är så glad att det är du och jag igen :-) Finner faktiskt inga ord till det. Efter allting som vi har gått igenom så har vi ändå lyckats hitta tillbaka till varandra. Som ny läsare, förstår ni säkerligen ingenting av detta? Det är helt förståeligt, men efter mer än 3,5 år så tog det slut, han skrev lite med min bästa vän som jag tyckte var illa, så jag packade mina saker och lämnade honom. Det gick två månader utan att vi ens pratades vid. Men sedan tog han kontakt med mig och vi började träffas igen, och nu ett halvår senare, drygt. Så känns allting så jävla bra, jag är så lycklig och så glad! :-D Vet inte vad jag skulle göra utan honom och han utan mig <3 Det kanske var en paus vi behövde för att komma på rätt spår igen =) Nu är det så att vi har mängder med planer, men mer om det kommer senare! :-) Men en plan som vi har kan ni få reda på nu om ni vill, det är att vi inom några månader kommer vi att bo tillsammans och leva vårt liv som vi gjorde förut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0