Den perfekta killen <3

Utseendemässigt spelar det ingen större roll alls. Visst, det finns ju vissa saker man tänder på mer än andra. Men det är ju inget avgörande.

För mig ska en kille vara snäll (så klart), lojal, trogen, ha humor och visa att han älskar mig. Men det viktigaste är nog att han ska kunna kommunicera. Utan kommunikation= ingen bra relation.

En avgörande faktor är dock att man passar ihop. En kille som inte alls har samma humor eller tankesätt som man själv har kan vara svår att passa ihop med.

Och om vi ser från den moraliska aspekten ogillar jag killar som bråkar med människor "bara för att", ställer till med trubbel, tar droger osv. Jag letar efter trygghet i ett förhållande, inte spänning.

Trots att det finns många trygga, snälla, lojala och kärleksfulla killar där ute så betyder det ju inte att jag automatiskt fastnar för allihop - man behöver det där "lilla extra".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0