Kort dag, tröttsamt...

Hej hej :)
Sitter nu här och skriver i min lugna ro, så tyst och stillfullt. Men tankarna är inte på semester som jag hade velat, jag har mängder med tankar i huvudet, ibland undrar jag om det inte hade varit bättre att slå sönder skallen och plocka bort minnena, för att sedan bygga ihop det igen, men det skulle aldrig funka! :( Hur mycket man än vill det..
Men det är lite knasigt just nu, jag gör ganska mycket för min klass, fixat:
traktor
kärra
elverk
ljud
bensin
diesel

för 350 kr/person

Och då åker vi ändå hem till folk också, och kör flera rundor på torget, så jag vet inte om jag tycker det är så hiskelit dyrt? Jaja, jag vet inte.. I give up soon!
Idag blir det fika med älskade Karin och Hanna :) Vi ska käka lunch tillsammans och efterrätt, sedan bär det av till jobb för min del, jobbar sent idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0