Life goes on and on...

Nu var det ett tagsen som jag uppdaterade här igen, ohja, blogglusten är nere på noll just nu. Kanske för att det sker så otroligt mycket i mitt liv just nu.. Man har ju inte direkt mått bra och det har ju lett till både det ena och det andra :( Hoppas att jag mår bra inom kort, för det var inte roligt det som hände! Men men, det har väl inte hänt så värst mycket för övrigt :P Jag har börjat umgås med D igen, jätte roligt :) Men hurre du, du lär få kämpa om du vill ha mig tillbaka! ;) I'm not easy to get! ;) Huhu! :D Men men, har fått fina rosor och sådant, hihi snuttigull! :D Men tänkte lägga upp bilder på min lägenhet om jag hinner/orkar i morgon! :P Tills vidare får ni några fotouppgifter som jag lämnade in innan jullovet, då foto b kursen tog slut :)

Kärleken och döden, cigaretter dödar, tro mig...


<3


Will always be with you <3



Going <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0