Mycket har hänt, bla nötallergi... m.m...

Japp så är det. Förra torsdagen så åt jag ben and jerry´s med fairly nuts och plötsligt började jag bli helt röd runt munnen och fick utslag och det kliade. Jag ringde 1177 (sjukvårdsupplysningen!) dom sa att jag skulle åka in om det svullnade =) Dagen efter var det fortfarande svullet, men tänkte inte så mycket mer på det. I måndags åt jag chokladglass och det fanns visst spår av nötter i den som jag såg dagen efter. Men i alla fall, när jag vaknade upp på tisdagsmorgonen så var mina ögon jätte svullna och jag ringde till vårdcentralen och fick komma dit, då konstaterades det att jag hade nötallergi och jag får nu äta allergitabletter och smörja in mig med kortisan. Trevligt! Livet bilr bara svårare och svårare, ibland blir det bara away to much!!! :'(

Inte nog med det... Händer mer....




Det är så jobbigt när man inte får göra egna val i livet, utan att andra ska göra dem åt en. Det är väldigt jobbigt och jag är en person som är ganska blyg ibland. Eller så struntar jag bara i att säga hela tiden var jag tycker, för jag tycker inte att det är nödvändigt. Därför är det bra att jag har en blogg som jag kan skriva av mig i och må bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0