A long time ago..

Jag ser att det blir allt sällan jag uppdaterar men det är så mycket som sker runt omkring mig just nu... Min dator har gått sönder också, så redan då blir chansen minimal om att kunna blogga oftare. Får låna älsklingens dator, men det är inte alltid jag har tid att sitta vid datorn, så mycket jag har att göra hela tiden, det är bara away to much... 

Just nu är jag hos mina föräldrar och hjälper dem att köra hö och måla, samt med saker de behöver hjälp med. Jag är ju fortfarande arbetslös så, ja, vad gör man inte för pengar? Hatar att det ska vara så svårt att hitta ett jobb, fuckings helvete!! :(
 
 
För övrigt så är jag bara allmänt trött på vissa jävla sjuka idioter i denna värld!!!
 
Bara för att hunden råkade göra så att kaffet på det ostabila bordet ramlade ut lite, så fick han sig en fet jävla smäll i huvudet av en ganska stark kille bara för att hans kaffe åkte ut, hunden pep och skrek, han fick så ont. Jag höll inte min käft, utan sa: "vad fan håller du på med eller? är du helt jävla dum i huvudet eller??" men jag fick bara massa mumlande tillbaka... JÄVLA IDIOT STÅR DET SKRIVET I DIN PANNA, JÄVLA PSYKOPAT!!!
 

Förutom detta så är jag så jävla lycklig, vet inte hur jag skulle överleva livet utan de jag älskar mest i denna värld<3 Ååååh ni är så jävla bäst!! <3
 
 
Som ett plus på detta underbara så ska min älskade vän ha barn om 3 veckor, då det är beräknat, åh vad jag längtar!!!!!! bebis mys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0