Medium.

Då har jag ringt till min kusins tjej som är medium, det var riktigt bra kände jag, vilken lättnad! :)
Jag har fått veta att jag har haft en liten bebis hos mig, som har krypit runt. (min mosters bebis som hon förlorade för flera år sedan)
För hon sa att det var flera år sedan han dog. Sedan att jag har en tant som grejar i mitt kök och är högljudd, som jag har hört väldigt mycket och som kollar på mig när jag sover, det kan vara hon som bodde i älsklingens lägenhet där han bor nu.
Hon hade också sagt några saker till mig:
"Härliga Unge, du sprider så mycket ljus" och något liknande att det är roligt att vara hos mig och att jag är så snäll och goer och att hon förstår att jag gillar att vara själv för att kunna ta igen mig själv så jag orkar med alla andras tankar och om de mår dåligt..



Jag frågade om David och mig också, eftersom att det har tagit slut innan.
Hon sa att vi har ett starkt kärleksband och att vi har mer än det, vi är själsfränder.
Vi har också varit tillsammans i ett annat liv och det livet vi lever nu är inte det sista livet som vi kommer att vara tillsammans i :) Sedan så ser framtiden väldigt bra ut för oss, men som sagt var, man gör sina egna val, antinge är de bra eller dåliga.


Känns så bra just nu.



Tack älskade Lis <3

http://www.facebook.com/pages/Love-For-Life/194357733934046
Så coolt, hon sa till mig att lyssna på henne först och sedan skulle jag säga om det hon sagt var sant eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0