Nybäddad säng :-)

Mysigt med en nybäddad säng, så skönt! :-) Behöver dock städa, dammsuga och dylikt, men jag gör det senare i veckan då jag ska ha förfest hos mig på fredag, hela min klass kommer :-D Vi ska fira att det är 100 dagar kvar tills studenten! ;-D OMG! Fatta att jag är nervös!! :-P Men så jäkla kul kommer det att bli :-) Det var i alla fall uppskattat när jag sa att vi kunde vara hos mig på för fest ;-)
Förutom att ha bäddat så sitter jag nu och dricker mitt efterlängtade kaffe :-) Har sovit hos älsklingen i natt och han har sin kaffebryggare i garaget, gött! ;-P Mysigt att gå ner dit och fika, hihi.
Skulle egentligen på barndop idag, men jag har så mycket att plugga med, så jag ska börja genast! :-)

Kommentarer
Postat av: Erika Askebjer

Sv; TACK! :D

2012-03-04 @ 14:34:20
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0