Skrämmande kväll! :-O


JAG VAR MED OM NÅGOT SKRÄMMANDE!!

Strax innan min kompis Victoria skulle komma så satt jag vid datorn, men bestämde mig för att låsa upp dörren som jag tidigare låst, och sedan satte jag mig vid datorn igen i drygt 15 minuter. Sedan så öppnas dörren jätte sakta... :S Jag tänkte att det var Victoria och sa:
Victoria ge dig, du kan inte skrämma mig!
Men ingen kom in, och den öppnades jätte sakta, sedan slogs den bara upp! :S Och jag hade fötterna under bordet och blev så jäkla rädd att jag drog upp fötterna och min ljuslykta åkte i golvet, men den höll! Sedan så gick jag dit och det var verkligen INGEN där!! :S Det var mörkt i trappuppgången och inga steg eller någonting.. :S
Och ja, jag tror på övernaturliga ting och spöken och dylikt, så ja, jag är nog hemsökt!
Tur att jag flyttar om ca 3 månader :-)
Men tills dess, så lär jag inte sova själv! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0