Bonnarundan i morgon! :D

Jösses vad tiden springer iväg, jag hinner knappt blunda förrens tiden har gått alldeles för fort :P
Men men, just nu sitter jag här med mitt onda finger och försöker uppdatera ganska bra i alla fall :P
Nu undrar ni säkert vad jag har varit med om....

Det är inte bra att öppna konservburkar..
Det var såhär, igår så skulle jag öppna en majsburk. När jag skulle ta bort locket så skar jag in den rätt i fingret, väldigt djupt och det blödde som fan med en gång :( Sedan så spolade jag kallvatten på det medan älsklingen sprang och hämtade första hjälpen väskan så att han kunde fixa fingret, söt som han är!! :)
Efter en nästintill sömnlös natt så värker det nu i hela handen och pulserar i fingret, kanske dags att åka in? :S
Det är inte lätt när saker och ting inte går som man vill, hehe. Men oftast gör det ju det, men inte alltid ;)
Ha en bra kväll lovely people :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0