Shopping i Skövde idag :D

Sitter här och dricker mitt kaffe just nu, väldigt gött må ja lov å säga. Har faktiskt fixat så att det ser väldigt bra ut här nu, då blir nog älsklingen glad när han kommer hem med :D hihi. Ska snart bege mig inåt mot duschen och sedan fixa mig :P Ska åka till Skövde och shoppa idag med min vän Hanna, det blir nog väldans kul tror jag, hihi! :D I kväll måste jag plugga lite, fortsätta på mitt porträtt till grafisk illustration och jag måste plugga inför nationella talet i morgon, men jag har en håltimme i morgon där jag också kan öva på det :) Men jag vet ungefär vad jag ska säga så det blir nog inte så värst svårt, hihi :D



Ha en soligt bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0